Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4621

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови
Other Titles: Representation of Gender Stereotypes in the Content of National Textbooks for the English Language
Особенности репрезентации гендерных стереотипов в содержании отечественных учебников по английскому языку
Authors: Пасічник, Олександр
Pasichnyk, Oleksandr
Keywords: гендерні стереотипи;шкільний підручник;іноземні мови;формування картини світу;гендерные стереотипы;школьный учебник;иностранные языки;формирование картины мира;gender stereotypes;school textbook;foreign languages;shaping a picture of the world
Issue Date: Dec-2012
Publisher: Рідна школа
Citation: Пасічник О. С. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. С. Пасічник // Рідна школа. – 2012. – № 12. – С. 21–27.
Abstract: У статті розкривається проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидактичного чинника забезпечення ефективності запам’ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної наукової літератури автор виокремлює критерії вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті шкільної навчальної літератури, відповідно до яких розглядає зміст сучасних вітчизняних підручників з англійської мови.
В статье раскрывается проблема гендерных репрезентаций в содержании школьных учебников как важного психологического и дидактического фактора обеспечения эффективности запоминания учебного материала и формирования у учащихся соответствующих моделей общественного поведения. На основании анализа педагогической и психологической научной литературы автор выделяет критерии изучения особенностей гендерных репрезентаций в содержании школьной учебной литературы, в соответствии с которыми рассматривает содержание современных отечественных учебников по английскому языку.
The article deals with the problem of gender representations in the content of school textbooks as an important psychological and didactic factor of providing effi cient remembering of learning material and shaping corresponding patterns of social behavior of the pupils. Based on an analysis of pedagogic and psychological scientifi c literature the author defi nes criteria for studing peculiarities of gender representations in the content of school textbooks. The content of contemporary national school English textbooks is examined in regard to the suggested criteria.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4621
ISSN: 0131-6788
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!Pasichnyk_Gender_Ridna_Shkola_2012_12.pdf482,56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.