Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4552
Title: Концептуальні засади конструювання зміту навчального посібника з англійської мови для професійного спілкування у галузі інформаційних технологій
Other Titles: Structuring content of an esp textbook for it-students
Концептуальные основы конструирования содержания учебного пособия по английскому языку для профессионального общения в области информационных технологий
Authors: Пасічник, Олександр
Пасічник, Олена
Keywords: іноземна мова професійного спрямування;інформаційні технології;посібник;зміст навчання;професійна комунікативна компетентність;ESP;professionally-based learning;information technologies;didactic materials;textbook;professional communication;иностранный язык профессиональной направленности;информационные технологии;содержание обучения;профессиональная коммуникативная компетентность
Issue Date: 2015
Citation: Пасічник О. С. Концептуальні засади конструювання змісту навчального посібника з англійської мови для професійного спілкування у галузі інформаційних технологій / О. С. Пасічник, О. О. Пасічник // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: В.І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. – Вип. 44. – С. 68–72.
Abstract: У статті висвітлюються дидактико-методичні засади побудови змісту посібника з англійської мови для студентів, які вивчають інформаційні технології у ВНЗ. Маючи знаннєву основу, курс стимулює особистісний та професійний розвиток студентів засобами іноземної мови: отримані знання та сформовані уміння й навички зорієнтовані на їх застосування в процесі професійної комунікації. Посібник не має вузькопрофільної спрямованості та зорієнтований на використання в ході іншомовної підготовки студентів різних комп’ютерних, а також технічних спеціальностей.
статье освещаются дидактико-методические основы построения содержания пособия по английскому языку для студентов, изучающих информационные технологии в вузе. Имея знаниевую основу, курс стимулирует личностное и профессиональное развитие студентов средствами иностранного языка: полученные знания и сформированные умения и навыки ориентированы на их применение в процессе профессиональной коммуникации. Курс не имеет узкопрофильной направленности и ориентирован на использование в ходе иноязычной подготовки студентов различных компьютерных, а также технических специальностей.
Summary. The article outlines didactic and methodological aspects of structuring material in an ESP textbook for students who major in Information Technology. The whole course comprises 21 modules, each having a unified linear structure. Within the framework of every module students consider a particular professional problem as well as acquire corresponding terminology. Being primarily knowledge-based the course is aimed at development of students’ communicative skills. The obtained lexical material, factual information are activated with the help of tasks and exercises which foster critical thinking and communication in the process of foreign language learning. The suggested activities cover a wide range professionally oriented communicative situations and problem based tasks. The textbook can be used by students who major in information technologies as well as those whose future profession requires corresponding computer skills.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4552
ISBN: 978-966-2770-30-8
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
English_for_IT.pdf2,16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.