Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/429

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Розвиток концептуальних засад міжнародного маркетингу
Authors: Васильківський, Д.М.
Keywords: міжнародний маркетинг;інтернаціоналізація;експортний маркетинг;імпортний маркетинг;транснаціональний маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Васильківський, Д. М. Розвиток концептуальних засад міжнародного маркетингу [Текст] / Д. М. Васильківський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 2. – С. 262-266.
Abstract: В статті розглядаються особливості побудови сучасної концепції міжнародного маркетингу, визначаються типи та форми міжнародного маркетингу, наводяться характерні особливості між поняттями експорту та міжнародного маркетингу, а також даються рекомендації щодо ефективного виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки.
The features of construction of modern conception of the international marketing are examined in the article, types and forms of the international marketing are determined, characteristic features are pointed between the concepts of export and international marketing, and also given recommendation in relation to the effective output of domestic enterprises to the international markets.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/429
UDC: 658.8:658
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.2_10.pdf287,53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.