Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/425

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Управління формуванням асортиментної політики машбудівного підприємства на сучасних засадах
Authors: Рясних, Є.Г.
Гордєєва, Т.А.
Keywords: формування асортименту продукції;рентабельність
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Рясних, Є. Г. Управління формуванням асортиментної політики машбудівного підприємства на сучасних засадах [Текст] / Є. Г. Рясних, Т. А. Гордєєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 2. – С. 170-174.
Abstract: У статті розглянуто підходи до формування асортименту продукції підприємства за умов різних способів господарювання. Проаналізовано вплив методу розподілу накладних витрат на рентабельність окремих виробів асортиментного ряду машинобудівного підприємства.
The article considers approaches to product range organization of enterprise under different methods of management. It analyzes the influence of method of apportion of fixed costs over the cost-effectiveness of each product in output of machine building enterprise.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/425
UDC: 658.5.012.2
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.2_6.pdf288,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.