Please use this identifier to cite or link to this item:http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/410 |
Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження. |
Title: | Маркетинг-логістична концепція управління підприємством |
Authors: | Тюріна, Н.М. |
Keywords: | маркетинг;логістика;маркетинг-логістичне управління;конкурентоспроможність підприємства |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Хмельницький національний університет |
Citation: | Тюріна, Н. М. Маркетинг-логістична концепція управління підприємством [Текст] / Н. М. Тюріна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 1. – С. 43-47. |
Abstract: | В статті проаналізовано інтеграцію маркетингової та логістичної концепцій управління. В результаті цього
запропоновано підвищення конкурентоспроможності підприємства та задоволення все зростаючих потреб споживачів
шляхом впровадження концепції маркетинг-логістичного управління The article analyzes the integration of marketing and logistics management concepts. As a result, the proposed increase enterprise competitiveness and meet the growing needs of all customers through the implementation of concept marketing and logistics management. |
URI: | http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/410 |
UDC: | 658.7:658:8 |
Content type: | Стаття |
Appears in Collections: | Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.