Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/410

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетинг-логістична концепція управління підприємством
Authors: Тюріна, Н.М.
Keywords: маркетинг;логістика;маркетинг-логістичне управління;конкурентоспроможність підприємства
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Тюріна, Н. М. Маркетинг-логістична концепція управління підприємством [Текст] / Н. М. Тюріна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 1. – С. 43-47.
Abstract: В статті проаналізовано інтеграцію маркетингової та логістичної концепцій управління. В результаті цього запропоновано підвищення конкурентоспроможності підприємства та задоволення все зростаючих потреб споживачів шляхом впровадження концепції маркетинг-логістичного управління
The article analyzes the integration of marketing and logistics management concepts. As a result, the proposed increase enterprise competitiveness and meet the growing needs of all customers through the implementation of concept marketing and logistics management.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/410
UDC: 658.7:658:8
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.1_6.pdf312,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.