Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4024

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств
Other Titles: Current problems of marketing management in international business
Authors: Ковальчук, С.В.
Kovalchuk, S.V.
Keywords: маркетинг;менеджмент;зовнішньоекономічна діяльність;міжнародний маркетинг;marketing;management;foreign trade;international marketing
Issue Date: 2014
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Ковальчук, С.В. Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 171-176.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів концепцій маркетингового менеджменту та його застосування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Розглянуто сутність поняття «маркетинг-менеджмент». В статті досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку маркетинг-менеджменту у зовнішньоекономічній діяльності українських підприємств. Маркетинг-менеджмент у сфері зовнішньоекономічної діяльності включає дослідження основних характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку і пріоритетів; визначення суб’єктів міжнародних зв’язків та особливостей поведінки і мотивації під час проведення ними маркетингової діяльності; характеристику основних параметрів середовища міжнародного маркетингу, у тому числі конкурентної ситуації; розробку стратегії виходу і діяльності на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх ринках.
The article investigates the theoretical aspects of marketing management concept and its application in International Business. The essence of the concept of "Marketing Management". The paper studied the basic problems of formation and development trends of marketing management in foreign economic activity of Ukrainian enterprises. Marketing management in foreign economic activity includes research of the main characteristics of the modern global market, its dynamics, trends and priorities; determine the subjects of international relations and behaviour and motivation, in their marketing activities; description of the main parameters of international marketing environment, including competitive situation; developing exit strategies and activities to potential foreign markets; identification of problems and the specific technology marketing activities in foreign markets.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4024
UDC: 338.1
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2014 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vchnu_ekon_2014_5(2)__42.pdf546,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.