Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4009

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Інноваційний маркетинг у формуванні бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку
Other Titles: Innovative marketing in the formation of the enterprise brand of catering business in the regional market
Authors: Сокирник, І.В.
Sokyrnyk, I.V.
Keywords: маркетинг;інновації;бренд;брендинг;формування бренду;marketing;innovation;brand;branding;brand formation
Issue Date: 2014
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Сокирник, І.В. Інноваційний маркетинг у формуванні бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку [Текст] / І. В. Сокирник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 98-102.
Abstract: В статті розглянуто характерні тенденції та стратегії розвитку закладів ресторанного бізнесу, що працюють на регіональному ринку, значення бренду для роботи таких підприємств в умовах кризи, інструменти інноваційного маркетингу, що доцільно застосовувати з цією метою.
Characteristic tendencies and strategies of development of establishments of restaurant business, which work at the regional market, values of brand for work of such enterprises in the conditions of crisis, instruments of the innovative marketing are considered in the article, that it is expedient to apply to that end. Changes in activity of the enterprises of the restaurant business in crisis have a negative trend, there are certain peculiarities of forming of a brand establishments catering business in the regional market, which are based on values that are key to consumers in the region and which form the basis for brand identification.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4009
UDC: 658.657
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2014 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vchnu_ekon_2014_5(2)__25.pdf278,2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.