Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4005

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізації
Other Titles: Marketing management of enterprise in the context of globalization
Authors: Степанюк, Н.С.
Стецюк, Я.О.
Stepanyuk, N.S.
Stetsyuk, J.O.
Keywords: маркетинг;менеджмент;маркетинговий менеджмент;глобалізація;управління маркетингом;marketing;management;marketing management;globalization
Issue Date: 2014
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Степанюк, Н.С. Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізації [Текст] / Н. С. Степанюк, Я. О. Стецюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 181-173.
Abstract: В даній роботі розглянуто основні теоретичні основи маркетинг-менеджменту, визначено основні завдання маркетинг-менеджменту для досягнення цілей організації та встановлено взаємозв’язок між функціями управління та управління маркетингом підприємства.
In this paper the basic theoretical foundations of marketing management, the main task of marketing management, to achieve the objectives and setting the relationship between the functions of management and marketing company. It is equally important to have professional marketers and managers at the company. Moreover, all marketers, as well as other leaders must possess good management skills (and managers with knowledge of at least the basics of marketing).
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4005
UDC: 338
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2014 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vchnu_ekon_2014_5(2)__45.pdf251,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.