Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3719
Title: Психолого-педагогічні умови розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця
Other Titles: Psychological and pedagogical conditions develop professional communication activities of future specialists
Authors: Олександренко, Катерина Валентинівна
Oleksandrenko, K.V.
Keywords: комунікативна діяльність;компетенція;проблемно-комунікативний;коммуникативная деятельность;компетенция;проблемно-коммуникативный;communicative activity;competence;problem–communicative
Issue Date: 2013
Publisher: Національний університет оборони України
Citation: Олександренко К. В. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця / К. В. Олександренко // Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр. – К., 2013. – Вип. 1 (32). – С. 253-257.
Abstract: Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних умов розвитку професійної комунікативної діяльності майбутнього фахівця. Основними факторами розвитку професійної комунікативної діяльності є: організаційно-педагогічні, змістовні, технологічні, психолого-педагогічні. До складу психолого-педагогічної системи входить п’ять структурних компонентів: мета, зміст, засоби психолого-педагогічної комунікації, викладач, майбутні фахівці.
Статья посвящена анализу психолого-педагогических условий развития профессиональной коммуникативной деятельности будущего специалиста. Основными факторами развития профессиональной коммуникативной деятельности являются: организационно-педагогические, содержательные, технологические, психолого-педагогические. В состав психолого-педагогической системы входит пять структурных компонентов: цель, содержание, средства психолого-педагогической коммуникации, преподаватель, будущие специалисты.
The main factors of professional communicative activity development are: organizational-pedagogical, contents, technological, psychological-pedagogical. Psychological – pedagogical system consists of five structural components: aim, contents, means of psychological-pedagogical communication, teacher, future specialists.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3719
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222.pdf2,1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.