Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3712

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємств
Authors: Бичікова, Л.А.
Keywords: асортимент;асортиментна політика;формування асортименту;попит;споживчий попит
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Бичікова, Л.А. Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємств [Текст] / Л. А. Бичікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 4. – С. 70-72.
Abstract: У статті розкрито сутність асортиментної політики торговельних підприємств, визначено вплив асортиментної політики на розвиток підприємств торгівлі, проаналізовано фактори формування асортиментної політики.
The article explores the nature of product policy of trade companies, determined the impact of product policy in the development of trading enterprises, factors that product policy.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3712
UDC: 338.31
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070-072.pdf295,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.