Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3595

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Фактори формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Authors: Каткова, Т.І.
Keywords: управління зовнішньоекономічною діяльністю;корпоративна стратегія;машинобудівні підприємства
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Каткова, Т.І. Фактори формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 203-206.
Abstract: Визначено основні фактори та ключові чинники формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств. Обґрунтовані переваги і недоліки виробів та системи управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних машинобудівних підприємств. Запропоновані можливі корпоративні стратегії вітчизняних машинобудівних підприємств.
The main factors and the key factors of forming an effective marketing strategy for manufacturing enterprises. The advantages and disadvantages of products and management system of foreign trade activities of domestic manufacturing enterprises. The possible corporate strategy of domestic manufacturing enterprises.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3595
UDC: 338.45:339.138:339.9
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
203-206.pdf358 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.