Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3579
Title: Аналіз основних напрямів вдосконалення професійної освіти у вищих навчальних закладах.
Other Titles: Анализ основных направлений усовершенствования профессионального обучения в высших учебных заведениях
Analysis of basic directions of professional education improvement in higher educational establishments
Authors: Петльована, Лілія Леонідівна
Petliovana, L.L.
Keywords: професійна освіта;інформаційний простір;міжнародні відносини;культура спілкування;мотивація;адаптація;профессиональное образование;информационное пространство;международные отношения;культура общения;мотивация;адаптация;professional education;informative space;international relations;culture of communication;motivation;adaptation
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна"
Citation: Петльована Л. Л. Аналіз основних напрямів удосконалення професійної освіти у вищих навчальних закладах / Л. Л. Петльована // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 5. - С. 164-168.
Abstract: У статті проаналізовано взаємозв'язок ідей гуманізації, гуманітаризації і гармонізації освіти і як соціальне замовлення суспільства, і як нові соціально-педагогічні принципи сучасної моделі вищої освіти. Визначено основні вимоги, що адресуються вищій школі і як соціальне замовлення суспільства і держави нею задовольняється. Виділено найбільш значущі проблеми інформації освіти.
В статье проанализирована взаимосвязь идей гуманизации, гуманитаризации и гармонизации образования и как социальный заказ общества, и как новые социально-педагогические принципы современной модели высшего образования. Определены основные требования, которые адресуются высшей школе и как социальный заказ общества и государства ею удовлетворяется. Выделены наиболее значимые проблемы информации образования.
Interconnection of ideas of humanizing humanitarization and harmonization of education as a social order of society, and as new social pedagogical principles of higher education modern model has been analysed. The basic requirements which are addressed to higher school and how a social order of society and state is satisfied with it have been determined. The most essential problems of information of education have been distinguished.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3579
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znpkhist_2012_5_38.pdf202,19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.