Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3573
Title: Маркетинговий аутсорсинг як засіб підвищення ефективності діяльності підприємств легкої промисловості
Authors: Петрицька, О.С.
Keywords: маркетинг;аутсорсинг;аутсорсингові компанії;маркетингові дослідження;маркетингове забезпечення;ринок;споживач;діяльність;розвиток;підприємство;ефективність;легка промисловість
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Петрицька, О.С. Маркетинговий аутсорсинг як засіб підвищення ефективності діяльності підприємств легкої промисловості [Текст] / О. С. Петрицька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 182-187.
Abstract: У статті запропоновано напрям вдосконалення маркетингового забезпечення підприємств легкої промисловості за допомогою створення аутсорсингових маркетингових компаній, що, в свою чергу, має забезпечити ефективність функціонування підприємств галузі. Також у статті підкреслюється, що проведення маркетингових дослідженнь є однією з найважливіших складових частин в діяльності підприємств легкої промисловості, які зацікавлені в досягненні сталого становища на ринку.
The articles suggests ways for marketing of light industry by creating a marketing outsourcing companies, which in turn should ensure the effective functioning of the industry. The article stresses that marketing research is one of the most important parts of enterprises in light industry, interested in achieving sustainable position in the market.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3573
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
183-187.pdf293,53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.