Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3568

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Експортний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Матюх, С.А.
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність;експорт;міжнародний маркетинг;експортний маркетинг;процес маркетингової діяльності;міжнародна конкурентоспроможність
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Матюх, С.А. Експортний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / С. А. Матюх // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 139-142.
Abstract: В статті розглянуто концепцію експортного маркетингу як ключову в розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Уточнено сутність експортного маркетингу та визначено процес експортної маркетингової діяльності. Проаналізовано конкурентоспроможність українського експорту на світових ринках.
The article reviews the concept of export marketing as a key development in foreign economic activity. The essence of export marketing and export marketing process is defined activities. Analysis of competitiveness of Ukrainian exports to world markets.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3568
UDC: 339.138
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
139-142.pdf365,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.