Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3550

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Використання методу латерального мислення на курсах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у системі методичної роботи ВНЗ (на прикладі викладачів іноземних мов)
Authors: Єгорова, Вероніка Вячеславівна
Keywords: метод латерального мислення;курси підвищення кваліфікації,;науково-педагогічні працівники;система методичної роботи ВНЗ;викладачі іноземних мов;сучасні педагогічні технології;метод латерального мышления;курсы повышения квалификации;научно-педагогические работники;система методической работы;преподаватели иностранных языков;современные педагогические технологии;lateral thinking method;advanced teachers’ training;teachers of the institutes of higher education;methodical work system;foreign languages teachers;modern pedagogical technologies
Issue Date: 2013
Publisher: Гнозис
Citation: Єгорова В. В. Використання методу латерального мислення на курсах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у системі методичної роботи ВНЗ (на прикладі викладачів іноземних мов) / В. В. Єгорова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". – К. : Гнозис, 2013. – Додаток 1 до Вип. 29, т. IV : Темат. вип.: Міжнародні Челпановські психолого-педагогічні читання. – С. 389-394.
Abstract: Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню використання методу латерального мислення як дослідницької сучасної педагогічної технології на курсах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у системі методичної роботи ВНЗ. У змісті статті увагу приділено особливостям навчання дорослих.
Статья посвящена анализу и обоснованию использования метода латерального мышления как исследовательской современной педагогической технологии на курсах повышения квалификации научно-педагогических работников в системе методической работы ВУЗов. В содержании статьи уделено внимание особенностям обучения взрослых.
The article is dedicated to the analysis and argumentations of lateral thinking method introduction as a research modern pedagogical technology at advanced teachers’ training at the institutes of higher education. The authors have considered the special features of adults’ education.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3550
ISBN: 978-966-8840-95-8
UDC: 378.14
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stattya Kyyv (2).doc61,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.