Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3495

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Педагогічні умови формування професійної спрямованості майбутнього інженера в процесі вивчення іноземної мови
Authors: Молотай, Лілія Антонівна
Issue Date: 4-Sep-2009
Publisher: ДВНЗ «ДонНТУ»
Citation: Молотай Л. А. Педагогічні умови формування професійної спрямованості майбутнього інженера в процесі вивчення іноземної мови / Л. А. Молотай // Наукові праці. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія : всеукр. наук. зб. – Донецьк : ДВНЗ «ДонНТУ», 2009. – Вип. 5(155), ч. I. – С. 247-250.
Abstract: У статті розглядаються і аналізуються форми і методи особистісно-орієнтованого навчання, що сприяють формуванню професійної спрямованості студентів інженерних спеціальностей.
В статье рассматриваются и анализируются формы и методы личности ориентированного обучения способствующие формированию профессиональной направленности студентов инженерных специальностей.
The article deals with the forms and methods of individual-oriented training which favour the forming of professional orientation of engineering students.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3495
UDC: 37.01:811
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УДК 37_Молотай.doc57,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.