Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3487
Title: До питання відбору навчального матеріалу з англійської мови
Other Titles: To questions of selection of educational materal in english
Authors: Кравчина, Тетяна Володимирівна
Kravchyna, T.V.
Keywords: тематика;навчальний матеріал;комунікативна діяльність;ситуація;критерій;учебный материал;коммуникативная деятельность;ситуация;критерий;topics;training material;communication activity;situation;criterion
Issue Date: 29-May-2014
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Кравчина, Т. В. До питання відбору навчального матеріалу з англійської мови [Текст] / Т. В. Кравчина // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород : Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 73–75.
Abstract: У статті визначено методологічні та теоретичні основи відбору та структурування навчального матеріалу з іноземної мови з позиції необхідності розвитку здібностей студентів вищих навчальних закладах для майбутньої самореалізації як особистості; обґрунтовано принципи і критерії структурування змісту навчального матеріалу для читання англомовних текстів; розглянуто головні підходи до відбору та особливості методологічного забезпечення вивчення іноземної мови майбутніми фахівцями технічних спеціальностей.
В статье определены методологические и теоретические основы отбора и структурирования учебного материала по иностранному языку с позиции необходимости развития способностей студентов высших учебных заведениях для будущей самореализации как личности; обоснованы принципы и критерии структурирования содержания учебного материала для чтения англоязычных текстов; рассмотрены основные подходы к отбору и особенности методологического обеспечения изучения иностранного языка будущими специалистами технических специальностей.
The article outlines the methodological and theoretical basis for selecting and structuring the learning material in a foreign language from the standpoint of the need to develop skills of students in higher education institutions for future self-realization as a person; the principles and criteria for structuring the content of teaching material for reading English texts ; considers the main approaches for selecting features and methodology for learning a foreign language by future specialists of technical specialties.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3487
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Кравчина.doc80,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.