Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3411

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: До питання організації обліку мерчандайзингових послуг в торгівлі
Authors: Дарманська, Г.О.
Keywords: мерчандайзингові послуги;торговий маркетинг;облікові процедури;товарні запаси;оптимальні партії замовлень;релевантна інформація
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Дарманська Г.О. До питання організації обліку мерчандайзингових послуг в торгівлі / Г. О. Дарманська// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. - № 5, т. 3. – С. 206-208.
Abstract: Управління підприємством торгівлі з метою забезпечення його конкурентноздатності зумовлює необхідність удосконалення методики та організації обліку доходів та витрат, в тому числі і маркетингових послуг. У запропонованій статті розглянуто питання організації стимулювання продажу зсередини торгового підприємства, зокрема комплекс мерчандайзингових послуг.
On purpose to provide its competitive abilities the trade enterprise management causes the necessity of improvement of methods and organization of revenue recognition, including marketing services. In the suggested article the questions about organization of sale stimulation inside the trade enterprise, in particular the complex of management services, are studied.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3411
UDC: 657
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52dar.pdf130,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.