Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3366

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Форми виходу підприємств на зовнішні ринки
Authors: Tyurina, Nila Markivna
Karvatska, Nataliia Stanislavivna
Тюріна, Ніла Марківна
Карвацка, Наталія Станіславівна
Keywords: передумови та мотивація виходу підприємств на зовнішні ринки;характеристика форм виходу підприємств на зовнішні ринки
Issue Date: 20-Jul-2012
Publisher: ТОВ "Видавництво "Центр учбової літератури"
Citation: Форми виходу підприємств на зовнішні ринки // Тюріна, Н. М. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : навч. посіб. / Н. М. Тюріна, Н. С. Карвацька. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – С. 277-304.
Abstract: Розділ 9. Форми виходу підприємств на зовнішні ринки 9.1. Передумови та мотивація виходу підприємств на зовнішні ринки 9.2. Характеристика форм виходу підприємств на зовнішні ринки 9.3. Вивчення й аналіз умов ринку 9.4. Партнери на світовому ринку: пошук, вибір, встановлення контакту
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3366
UDC: 339.5
Content type: Глава з книги
Appears in Collections:Кафедра економіки, менеджменту та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тема9.pdf582,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.