Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3348

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Аналіз педагогічних технологій формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів
Authors: Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Keywords: педагогічні технології;соціально-професійна зрілість;системний підхід;социально-профессиональная зрелость;педагогическая технология;системный подход;social-professional maturity;pedagogical technology;approach of the systems
Issue Date: 2014
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Хмуринська, Т. О. Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер.: Педагогіка. Соціальна робота : зб. наук. пр. / Ужгород. нац. ун-т. – Ужгород, 2014. – Вип. 30. – С. 173–175.
Abstract: У даній статті проаналізовано педагогічні технології формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах, та основні етапи їх реалізації.
данной статье мы рассмотрели педагогическую технологию формирования социально-профессиональной зрелости будущих социальных педагогов в высших учебных заведениях. А также проанализировали основные этапы ее реализации.
In this article we considered pedagogical technology of forming of socia-lprofessional maturity of future social pedagogues in higher educational establishments. And also analysed basic her implementation phases. Mastering by the students of technology of formation of social and professional maturity promotes intellectual development, formation of teamwork knowledge, mastering general civilization values and professionally important qualities, creative activities, social responsibility, refl ection etc.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3348
UDC: 378+37.013.42
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.