Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3261

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Доцільність використання статистичних методів в контексті аналізу маркетингової інформації
Other Titles: Целесообразность использования статистических методов в контексте анализа маркетинговой информации
Expedience of the use of statistical methods is in context of analysis of marketing information
Authors: Андрушкевич, З.М.
Andrushkevych, Z.M.
Keywords: маркетинг;маркетингові дослідження;статистичні методи;інформаційна база даних;ринок споживача;ринок продавця;маркетинг;маркетинговые исследования;статистические методы;информационная база данных;рынок потребителя;рынок продавца;marketing;marketing research;statistical methods;information database;the consumer market;a seller's market
Issue Date: 2014
Publisher: Східноєвропейський Національний університет імені Лесі Українки
Citation: Андрушкевич З. М. Доцільність використання статистичних методів в контексті аналізу маркетингової інформації / З. М. Андрушкевич // Науковий вісник Східноєвропейського Національного університету імені Лесі Українки. Економічні науки. – 2014. – № 3 (280). – С. 188-192.
Abstract: В статі обґрунтовано доцільність використання статистичних методів для отримання достовірної й об'єктивної інформації про масові процеси та явища, які відбуваються на ринку споживачів та продавців. Розглянуто структуру статистичного забезпечення та визначено роль статистичної методології для прийняття ефективних економічних рішень.
В статье определена актуальность использования статистического обеспечения для анализа маркетинговой информации и получения достоверных и объективных данных о массовых процессах и явлениях, происходящих на рынке, а также с целью принятия обоснованных и эффективных маркетинговых решений. Рассмотрена структура статистического обеспечения маркетинговых исследований, которую целесообразно представить в виде четырех взаимосвязанных блоков: информационной базы; интерактивных процедур; статистических методов и набора статистических и маркетинговых моделей, которые позволяют осуществить выбор оптимальных решений за результатами маркетинговых исследований. Определена роль статистической методологии, в частности статистических методов сбора, обработки, анализа и обобщения информации для количественного отражения закономерностей, присущих маркетинговым явлениям и процессам.
The article defined the relevance of using statistical software to analyze marketing information and to obtain reliable and objective data on mass processes and phenomena that occur in the market and to make informed and effective marketing solutions. The structure of the statistical software market research, which is reasonable represented as four interrelated parts: information database, interactive procedures, statistical methods and a set of statistical and marketing models that allow the selection of optimal decisions based on the results of market research. The role of statistical methodology, in particular the statistical methods of data collection, processing, analysis and synthesis of information for quantitative mapping of patterns that are inherent in the marketing phenomena and processes.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3261
UDC: 338.27
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.doc66 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.