Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3249

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Теоретичні аспекти розробки програми стимулювання збуту
Other Titles: Theoretical aspects of development of program stimulation sale
Authors: Доберчак, Н.І.
Doberchak, N.I.
Keywords: розробка програми стимулювання збуту;цінова політика;стратегічні цілі;торговий посередник;споживач;конкурентні переваги;загальне стимулювання;організація збутової мережі;сучасні інструменти стимулювання;development of the program of sales promotion;price policy;strategic aims;point-of-sale mediator;user;publicity campaign;competitive edges;general stimulation;organization of sale network;modern instruments of stimulation;рекламна кампанія
Issue Date: 2014
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Доберчак, Н.І. Теоретичні аспекти розробки програми стимулювання збуту [Текст] / Н. І. Доберчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 2, т. 2. – С. 89-92.
Abstract: Розглянуто особливості розробки програми стимулювання збуту. Представлені основні цілі та уза- гальнені типи стимулювання збуту; досліджено вплив цінової політики підприємства на стимулювання продаж та основні заходи виробника щодо їх стимулювання, а також основні етапи розробки комплексної програми стимулювання збуту.
The features of development of the program of sales promotion are considered. Primary purposes and generalized types of sales promotion are presented; It is not necessary to develop measures to stimulate its own, without the involvement of relevant professionals. In Ukraine there are already such companies that offer a wide range of services, and almost all the major advertising agencies have already created the specialized units; investigational influence of price policy of enterprise on stimulation sale and basic measures of producer in relation to their stimulation, and also basic design of the complex program of sales promotion times.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3249
UDC: 658.7.012.34:658.82
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2014 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vchnu_ekon_2014_2(2)__18.pdf276,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.