Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3188
Title: Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів
Other Titles: Развитие эмоционального интеллекта студентов-психологов
The development of emotional intelligence of psychology students
Authors: Кошонько, Галина Аполлінаріївна
Koshonko, H.A.
Keywords: емоційний інтелект;емоції;розвиток;формування;студент-психолог;самосвідомість;эмоциональный интеллект;эмоции;развитие;фор мирование;студент-психолог;самосознание;emotional intelligence;emotions;development;formation;psychology student;self-consciousness
Issue Date: 2013
Publisher: Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького
Citation: Кошонько Г. А. Розвиток емоційного інтелекту студентів-психологів / Г. А. Кошонько // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. – Хмельницький : НАДПСУ, 2013. - № 4. - С. 341-350.
Abstract: Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту студентів-психологів. Проведено теоретичний аналіз й узагальненна інформація з проблеми умов та засобів розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів.
Статья посвящена проблеме развития эмоционального интеллекта сту- дентов-психологов. Проведен теоретический анализ и обобщенна инфор- мация по проблеме условий и средств развития эмоционального интеллекта у студентов-психологов.
The article is devoted to the development of emotional intelligence of psychology students. The theoretical analysis and synthesis of information on the issue of the conditions and means of developing emotional intelligence of psychology students has been carried out.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3188
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
znpnapv_ppn_2013_4_36.pdf106,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.