Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3107

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання
Authors: Ковальчук, С.В.
Бура, А.С.
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Ковальчук С. В. Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання / С. В. Ковальчук, А. С. Бура // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – № 4, т. 3. – С. 290–294.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів концепцій маркетингового менеджменту. Розглянуто сутність поняття «маркетинговий менеджмент». В статті досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку маркетингового менеджменту на вітчизняних підприємствах у сучасних умовах.
The article is sanctified to research of theoretical aspects of conceptions of marketing management. Essence of concept «marketing management» is considered. In the article the basic problems of forming and progress of marketing management trend are investigational on domestic enterprises in modern terms.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3107
UDC: 338.1
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.doc81,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.