Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3104

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетингова діагностика антикризового управління підприємством
Authors: Ковальчук, С.В.
Keywords: криза;маркетинг;антикризове управління;антикризовий маркетинг;crisis;marketing;antirecessionary administration;antirecessionary marketing
Issue Date: 2009
Citation: Ковальчук С. В. Маркетингова діагностика антикризового управління підприємством / С. В. Ковальчук // Наукові праці національного університету харчових технологій. – К. : НУХТ, 2009. – № 29. – С. 116–119.
Abstract: Процес функціонального розвитку підприємницьких структур може супроводжуватися кризовими явищами. Для подолання різноманітних криз підприємство може поряд із традиційними фінансовими підходами використовувати маркетинговий інструментарій. За певних умов маркетинг може не лише допомогти вийти підприємству з кризи, але й запобігти її виникненню.
The process of functional development of business structures can be accompanied by crisis events. In order to avoid different crises an enterprise can use marketing instruments in addition with traditional financial approaches. Under particular conditions marketing can not only assist an enterprise to go out of crisis but also to avoid appearance of it.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3104
UDC: 338.52
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf229,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.