Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3076

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства
Authors: Ковальчук, С.В.
Keywords: бенчмаркінг;види бенчмаркінгу;принципи бенчмаркінгу;етапність бенчмаркінгу
Issue Date: 2010
Citation: Ковальчук С. В. Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. В. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 3 (61). – С. 20–31.
Abstract: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркінгу. Визначені основні принципи бенчмаркінгової діяльності. Розкрита етапність проведення бенчмаркінгу. Виявлені тенденції застосування бенчмаркінгу в Україні.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3076
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.doc176,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.