Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3071

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Культурно-дозвіллєва сфера як простір соціалізації студентської молоді.
Other Titles: Культурно-досуговая сфера как пространство социализации студенческой молодежи
Students’ cultural and leisure sphere as the dimension of their socialization
Authors: Возна, Юлія Володимирівна
Voznya, Y.V.
Keywords: cоціальна педагогіка;культурно-дозвіллєва сфера;соціалізація особистості;студентська молодь;соціальні потреби;культурні цінності;культурно-досуговая деятельность;социализация личности;студенческая молодежь социальные потребности;культурные ценности;cultural and leisure area,;socialization;students;social needs;cultural values
Issue Date: 2012
Publisher: Кам'янець-Подільського національнbq університет ім. Івана Огієнка
Citation: Возна Ю. В. Культурно-дозвіллєва сфера як простір соціалізації студентської молоді / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер.: соціально-педагогічна. – Кам'янець-Подільський, 2012. – Вип. 19. – С. 37–41.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність пошуку шляхів вирішення проблеми соціалізації студентської молоді у вищих навчальних закладах через культурно-дозвіллєву діяльність.
В статье обоснована необходимость поиска путей решения проблемы социализации молодежи в высших учебных заведениях через культурно- досуговую деятельность.
The article substantiates the need to find ways to solve the problem of socialization of students in higher education through cultural and leisure activities
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3071
UDC: 364–057.87«3774»
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кам.12ю.pdf268,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.