Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3049

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВидиш, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2015-03-18T08:13:22Z-
dc.date.available2015-03-18T08:13:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВидиш М .М. Особливості формування екокультури особистості майбутнього соціального педагога / М. М. Видиш // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні та психологічні науки. – Хмельницький : НАДПСУ, 2014. - № 4 (73). - С. 43-53uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3049-
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття формування екокультури особистості майбутнього соціального педагога, визначається роль соціально-педагогічної діяльності та культурної взаємодії у розвитку суспільстваuk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается понятие формирования экокультуры личности будущего социального педагога, определяется роль соціально- педагогической деятельности и культурного взаимодействия в развитии общества.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницькогоuk_UA
dc.subjectекокультураuk_UA
dc.subjectкультурна взаємодіяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectэкокультураuk_UA
dc.subjectкультурное взаимодействиеuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectличностьuk_UA
dc.titleОсобливості формування екокультури особистості майбутнього соціального педагогаuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования екокультури личности будущего социального педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc37.013.42:316.7uk_UA
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf229,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.