Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3012

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Зміст та особливості товарної політики підприємств маркетингової орієнтації
Authors: Фесенко, Т.С.
Дзьоба, Т.І.
Keywords: товар;товарна політика;маркетингова товарна політика;формування товарної політики
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Фесенко, Т.С. Зміст та особливості товарної політики підприємств маркетингової орієнтації [Текст] / Т. С. Фесенко, Т. І. Дзьоба // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 1, т. 1. – С. 169-171.
Abstract: В статті розглядається суть, зміст та основні завдання товарної політики підприємств маркетингового спрямування, аналізуються її особливості та способи ефективної реалізації.
Essence, maintenance and basic tasks of commodity policy of enterprises of marketing direction, is examined in the article, its features and methods of effective realization are analysed.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/3012
UDC: 339.338
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
169-171.pdf279,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.