Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2953

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Мотиваційні засади розвитку конкурентного потенціалу підприємств туристичної сфери
Authors: Гончар, О.І.
Keywords: туризм;туристичні послуги;потенціал підприємств;туристичний продукт;прибутки;ресурси;конкурентоспроможність;мотиваційні заходи
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Гончар, О. І. Мотиваційні засади розвитку конкурентного потенціалу підприємств туристичної сфери [Текст] / О. І. Гончар // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 3, т. 3. – С. 25-28.
Abstract: У статті аналізується сучасний стан туристичної галузі України. Висвітлюються основні проблеми цієї сфери, а також формуються основні напрямки щодо забезпечення формування конкурентного потенціалу та вдосконалення туризму.
This article examines the current state of tourism industry in Ukraine. Highlights the main issues in this field, and formed the main directions for the formation of competitive potential and improve tourism.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2953
UDC: 334.322
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
025-028.pdf382,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.