Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2899

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Проблеми взаємозв’язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів
Other Titles: Problems of interrelation of theoretical and practical preparation of the future social teachers
Authors: Багрій, Вікторія Неофидівна
Bagriy, V.N.
Keywords: соціальний педагог;студент;уміння;навички;цінності;соціальний працівник
Issue Date: 2006
Citation: Багрій В. Н. Проблеми взаємозв’язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. Н. Багрій // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ-Вінниця, 2006. – Вип. 11. – С. 201-207.
Abstract: The purpose of the given research is definition of features to theoretical and practical preparation of the experts for branch of social services at universities of Ukraine, at Khmelnitskiy national university of humanitarian institute, humanitarian-pedagogical faculty. The pedagogical practice is a part of the educational process at the higher educational schools and plays an the training of the specialists of the social work. The practice foresees the checking of the main sums of the social work of students; to apply a receivable professional knowledge in the real conditions, draw them into decision of the practical problems; the development of the skills and habits which are necessary for the needs of the clients and formation of correction aid.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2899
UDC: 364.4:378
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Багрий_В_Н_Пробл_взаэмозв.pdf355,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.