Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2849

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетингове планування туристичних підприємств
Authors: Майорова, Н.І.
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Майорова, Н. І. Маркетингове планування туристичних підприємств [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 2. – С. 121-125.
Abstract: У статті розглянуті проблеми маркетингового планування туристичних підприємств. План маркетингу розглядається як складова і основоположна частина стратегічного плану і бізнес-плану туристичних підприємств. Запропоновано алгоритм гнучкого планування маркетингової діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу.
This article is about the problem of marketing planning of tourist enterprises. The plan of marketing is described as a main part of strategic plan and business plan of tourist enterprises. Here you can find an algorithm of flexible planning of the marketing activity of the enterprises in tourist business.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2849
UDC: 338.48.001.18(075.8)
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
121-125.pdf134,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.