Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2836

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Розробка методики оцінки маркетингового потенціалу
Authors: Григор'єва, Л.В.
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Григор'єва, Л. В. Розробка методики оцінки маркетингового потенціалу [Текст] / Л. В. Григор'єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 2. – С. 107-111.
Abstract: Запропоновано п'ятирівневу оцінку маркетингового потенціалу промислового підприємства відповідно до його структури. Визначено елементи та компоненти маркетингового потенціалу.
The author proposes the fifth level evaluation of marketing potential of an industrial enterprise according to its structure. The elements and components of marketing potential are defined.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2836
UDC: 658.8:658(477)
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
107-111.pdf137,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.