Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2707

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маржинализм и цены на новую продукцию: от теории к практике
Authors: Орлов, О.А.
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Орлов, О. А. Маржинализм и цены на новую продукцию: от теории к практике [Текст] / О. А. Орлов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 1. – С. 7-11.
Abstract: У статті аналізуються погдяди представників класичної політекономії на проблему ціноутворення; різні точки зору на цю проблему сучасних вчених і пропонується антизатратний підхід до формування цін на нову продукцію.
The article introduces an analysis of scientific positions of exponents of classical political economy concerning pricing and various standpoints upon this problem of contemporary scientists; and proposes non-cost based method of pricing new product.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2707
UDC: 338
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
007-011.pdf144,94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.