Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2685

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Поглиблене вивчення другої іноземної мови (польської, російської) у загальноосвітніх навчальних закладах України
Other Titles: Углубленное изучение второго иностранного языка (польского, русского) в общеобразовательных учебных заведениях Украины
Second Language (Polish, Russian) In-depth Study in Secondary Schools Ukraine
Authors: Подлевська, Н.В.
Podlevska, N.V.
Keywords: поглиблене вивчення іноземної мови;іноземна філологія;допрофільна підготовка;профільне навчання;філологічний напрям спеціальності;углубленное изучение иностранного языка;иностранная филология;допрофильная подготовка;профильное обучение;филологическое направление специальности;in-depth study of a foreign language;foreign language and literature;pre profile training;specialized education;philological direction specialty
Issue Date: 2014
Publisher: ХмЦНІІ
Citation: Подлевська Н. В. Поглиблене вивчення другої іноземної мови (польської, російської) у загальноосвітніх навчальних закладах України / Н. В. Подлевська // Актуальні проблеми філології та перекладознавства : зб. наук. пр. / гол. ред. М. Є. Скиба ; відп. за вип. М. М. Торчинський. – Хмельницький : ХмЦНІІ, 2014. – Вип. 7. – С. 136-140.
Abstract: У статті розкриваються елементи організації поглибленого вивчення другої іноземної мови учнями 8–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів; звертається увага вчителів іноземної мови на форми, методи, засоби організації філологічного навчання учнів 8–9 класів; прослідковується зв’язок вивчення другої іноземної мови як її поглибленого вивчення зі свідомим вибором професії під час навчання у вищому навчальному закладі.
В статье раскрываются элементы организации углубленного изучения второго иностранного языка учащимися 8–9 классов общеобразовательных учебных заведений. Обращается внимание учителей иностранного языка на формы, методы, средства организации филологического обучения учащихся 8–9 классов; прослеживается связь изучение второго иностранного языка как его углубленного изучения с сознательным выбором профессии во время обучения в высшем учебном заведении.
The article covered the elements of in-depth study organisation of second language by students of 8–9 grades; drew teachers' attention on the forms, methods, means of philological studies of students of 8–9 grades; the connection is traced between second foreign language studying as its in-depth study, with the conscious choice of profession while studying at university.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2685
UDC: 372.8:371.2
Content type: Стаття
Appears in Collections:АПФП - 2014 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подлевська.doc56 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.