Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2628

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Підвищення якості продукції в контексті маркетингової логістики
Authors: Ковальчук, С.В.
Андрушкевич, З.М.
Keywords: якість;система якості;сертифікація;маркетинглогістичне управління;«життєвий цикл» продукції;конкурентоспроможність;євроінтеграція
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Ковальчук, С. В. Підвищення якості продукції в контексті маркетингової логістики [Текст] / С. В. Ковальчук, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 2, т. 2. – С. 60-63.
Abstract: В статті розглянуто сучасний стан забезпечення якості продукції промислових підприємств України та основні заходи, що здійснюються для її підвищення. Запропоновано впровадження маркетинглогістичного підходу управління організацією як альтернатива підвищення якості продукції протягом її «життєвого циклу».
The article reviews the current state of quality industrial enterprises of Ukraine and the main measures taken for its improvement. An introduction marketynglohistіс organization management approach as an alternative to improving product quality during its "life cycle".
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2628
UDC: 658.8:658.7(477)
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
060-063.pdf308,21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.