Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2621

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Організація маркетингових досліджень у вищих навчальних закладах
Authors: Забурмеха, Є.М.
Keywords: маркетингові дослідження;освітні послуги;навчальні заклади;абітурієнти
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Забурмеха, Є.М. Організація маркетингових досліджень у вищих навчальних закладах [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 4, т. 1. – С. 192-197.
Abstract: У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, даються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку послуг. Вивчаються вимоги та переваги абітурієнтів щодо вступу у вищі навчальні заклади та фактори, що впливають на вибір абітурієнтів.
This article discusses the different views on the basic concepts of marketing for the education market, explores the main problems of higher educational institutions of Ukraine, makes recommendations for improving the situation on the market. We study the requirements and benefits of applicants for entry to higher education and factors that influence the choice of applicants.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2621
UDC: 339.138:378
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192-196.pdf345,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.