Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2620

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Перспективи і проблеми проведення маркетингових досліджень в Україні
Authors: Бойко, Р.В.
Вознюк, Ю.А.
Keywords: маркетингові дослідження;товарні ринки;експертні оцінки
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Бойко, Р.В. Перспективи і проблеми проведення маркетингових досліджень в Україні [Текст] / Р. В. Бойко, Ю. А. Вознюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 4, т. 1. – С. 189-192.
Abstract: В статті розглянуто основні проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні. На основі експертної оцінки розвитку ринку маркетингових досліджень та аналізу УАМ, запропоновано три варіанти розвитку маркетингових досліджень на ринку України в умовах кризи.
In the article the basic problems of development of marketings researches are considered in Ukraine. On the basis of expert estimation of market of marketings researches and analysis of UAM development, it is offered three variant of development of marketings researches at the market of Ukraine in the conditions of crisis.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2620
UDC: 339.13
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
189-192.pdf280,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.