Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік : 132 Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 132
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Гончарук_АМ_Стаття_Роль.pdf.jpg2011Роль логістичного управління у здійсненні інноваційної діяльності на машинобудівних підприємствахГончарук, Андрій Миколайович
Article_Kapinos_2011_№1.pdf.jpg2011-05Місце та роль нормування праці в системі управління промисловим підприємствомКапінос, Геннадій Іванович; Kapinos, Hennadii Ivanovych
2011Гармонізація процесу ділового спілкування як один з факторів підвищення ефективності діяльності підприємстваДуманська, Катерина Сергіївна
2011Організація інвестиційної діяльності та шляхи її вдосконаленняДиха, М.В.
Khytra.pdf.jpg2011-05-25Синергетичний підхід до управління трудовою поведінкоюХитра, Олена Володимирівна
2011Аналіз сучасних підходів до оцінювання рівня життя населенняГригорук, П.М.; Коропій, Н.А.
2011Трансакційний підхід до інвестицій в людський капіталТельнов, А.С.
6_2_15.pdf.jpg2011Інтегральна оцінка рівня фінансового потенціалу підприємств у сфері телекомунікаційХрущ, Н.А.; Желіховська, М.В.
6_2_14.pdf.jpg2011Поняття та категорійний апарат конкурентоспроможності підприємства та проблематика його визначенняПосторонко, В.М.
6_2_13.pdf.jpg2011Управління кредитними ризиками в банківській системіКвасницька, Р.С.; Кунда, Н.В.
6_2_12.pdf.jpg2011Конкурентоспроможність економіки України в умовах глобалізаціїДиха, М.В.; Салій, В.В.
6_2_11.pdf.jpg2011Маркетинг партнерських стосунків як інноваційна концепція розвитку страхового бізнесуКовальчук, С.В.; Демидов, А.А.
6_2_9.pdf.jpg2011Аналіз умов та результатів інноваційної діяльності промислових підприємств Хмельницької областіГолубовська, О.А.
6_2_8.pdf.jpg2011Концептуальні засади аналізу маркетингових данихГригорук, П.М.
6_2_7.pdf.jpg2011Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємствХмарська, І.А.
6_2_6.pdf.jpg2011Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературіКарпенко, В.Л.
6_2_5.pdf.jpg2011Комунікативна політика підприємств в сучасних умовахВойнаренко, С.М.
6_2_4.pdf.jpg2011Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємствБогач, В.А.
6_2_3.pdf.jpg2011Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективиБойко, Р.В.; Левчук, О.П.
6_2_2.pdf.jpg2011Тенденції розвитку сфери транспортних послугБичікова, Л.А.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 132

Recent Submissions

Роль логістичного управління у здійсненні інноваційної діяльності на машинобудівних підприємствах

Місце та роль нормування праці в системі управління промисловим підприємством

Гармонізація процесу ділового спілкування як один з факторів підвищення ефективності діяльності підприємства

Організація інвестиційної діяльності та шляхи її вдосконалення

Синергетичний підхід до управління трудовою поведінкою

Аналіз сучасних підходів до оцінювання рівня життя населення

Трансакційний підхід до інвестицій в людський капітал

Інтегральна оцінка рівня фінансового потенціалу підприємств у сфері телекомунікацій

Поняття та категорійний апарат конкурентоспроможності підприємства та проблематика його визначення

Управління кредитними ризиками в банківській системі

Конкурентоспроможність економіки України в умовах глобалізації

Маркетинг партнерських стосунків як інноваційна концепція розвитку страхового бізнесу

Аналіз умов та результатів інноваційної діяльності промислових підприємств Хмельницької області

Концептуальні засади аналізу маркетингових даних

Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств

Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературі

Комунікативна політика підприємств в сучасних умовах

Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств

Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи

Тенденції розвитку сфери транспортних послуг