Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2241

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетингові стратегії управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства
Other Titles: Marketing strategies of competitiveness management of industrial enterprises
Authors: Ковальова-Вуйко, З.В.
Ковальчук, С.В.
Kovalyova-Vuyko, Z.V.
Kovalchuk, S.V.
Keywords: маркетингова стратегія;конкурентні переваги;управління конкурентоспроможністю;marketing strategy;competitive advantage;competitiveness management
Issue Date: 2013
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Ковальова-Вуйко, З.В. Маркетингові стратегії управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства [Текст] / З. В. Ковальова-Вуйко, С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 6. т. 2. – С. 52-55
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність використання маркетингових заходів в управлінні конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства. Представлено модель системи управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства в рамках маркетингових стратегій
In the article the feasibility of using marketing activities in the management of building enterprise competitiveness. The model system of building enterprise competitiveness in the marketing strategies. In today's marketing strategy is a key element formation, preservation and improvement of competitiveness, as it focuses on changes in the internal and external environment and rapid response. Therefore, in our opinion, the use of marketing activities combined with management company can provide longterm competitive advantage in the markets of different levels
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2241
UDC: 338
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2013 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOVALCHUK.pdf800,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.