Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2157

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Комунікативна сутність політичної реклами у виборчих технологіях
Other Titles: Коммуникативная сущность политической рекламы в избирательных технологиях
Communicative essence of political advertising is in electoral technologies
Authors: Лютко, Наталія Віталіївна
Lyutko, N.V.
Keywords: політична реклама;політична комунікація,;комунікативний процес виборчі технології;імідж;The political advertising;political communication;communicative process;is electoral technologies;image
Issue Date: 2009
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Лютко Н. В. Комунікативна сутність політичної реклами у виборчих технологіях / Н. В. Лютко // Нова парадигма : філософія, політологія, соціологія : журн. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, ТО "Нова парадигма". – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 90. – C. 143–151.
Abstract: У статті розглядається процес рекламування як складний комунікативний процес. Зазначається, що політична реклама у виборчих процесах перетворюється в технологію симуляції, виробництва віртуальної реальності.
В статье рассматривается процесс рекламирования как сложный коммуникативный процесс. Отмечается, что политическая реклама в избирательных процессах превращается в технологию симуляции, производства виртуальной реальности.
An advertising process as difficult communicative process is examined in the article. Marked, that the political advertising in electoral processes grows into technology of simulation, production of virtual reality.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2157
UDC: 659.3:32
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.