Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2121

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Нормативно-правове регулювання політичної реклами ( український та міжнародний досвід )
Authors: Лютко, Наталія Віталіївна
Keywords: закон;законодавство;політична реклама;вибори
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во Ужгородського національного університету «Говерла»
Citation: Лютко Н. В. Нормативно-правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід) / Н. В. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Політологія. Соціологія. Філософія : зб. наук. пр. – Ужгород : Вид-во Ужгород. нац. ун-ту «Говерла», 2008. – Вип. 10. – С. 242–247.
Abstract: У статті аналізуються правові засади політичного рекламування в Україні. Особлива увага приділяється аналізу міжнародних нормативно-правових актів що регулюють політичну рекламу.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/2121
UDC: 659:32:34
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.