Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1579

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Використання кейс-методу в процесі підготовки майбутніх педагогів
Other Titles: Использование кейс-метода в процессе подготовки будущих педагогов
Use of case studies in the training of future teachers
Authors: Андрощук, І.В.
Androchtyk, I.V.
Keywords: кейс-метод;структура кейсу;типи кейсів;процес підготовки майбутніх педагогів;структура кейса;типы кейсов;процесс подготовки будущих педагогов;case-method case study structure;types of cases;the preparation of future teachers
Issue Date: 2013
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Андрощук І. В. Використання кейс-методу в процесі підготовки майбутніх педагогів / І. В. Андрощук // Професійне становлення особистості : зб наук. пр. – Хмельницький, 2013. - № 1. – С. 181-188.
Abstract: В статті розглянуто основні підходи до визначення сутності поняття «кейс-метод». Особлива увага приділяється визначенню значення кейсів у процесі підготовки майбутніх педагогів. Проаналізовано типи та види кейсів та їх особливості. Визначено вимоги, яких необхідно дотримуватися для ефективного використання кейсів в процесі підготовки майбутніх педагогів. Запропоновано структуру заняття з використанням кейс-методу.
В статье рассмотрены основные подходы к определению сущности понятия «кейс-метод». Особое внимание уделяется определению значения кейсов в процессе подготовки будущих педагогов. Проанализированы типы, виды кейсов и их особенности. Определены требования, которые необходимо соблюдать для эффективного использования кейсов в процессе подготовки будущих педагогов. Предложена структура занятия с использованием кейс-метода.
The paper considers the main approaches to defining the essence of "case-method". Particular attention is paid to the definition mentioned cases in the learning process. Analyzed the types and kinds of cases and their features. The requirements that must be followed for effective use of case studies in the training of future teachers. The structure of classes using the case method.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1579
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 20_20.doc102,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.