Вісник ХНУ. Економічні науки - 2014 рік : 211 Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 211
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2014Товарознавчі аспекти маркетингу продукції підвищеної якостіРешміділова, С.Л.; Reshmidilova, S.L.
Войнаренко Гончар Троцiковскi.pdf.jpg2014Управління ризиками в інноваційній діяльностіВойнаренко, М.П.; Гончар, О.І.; Трочіковскі, Т.; Voinarenko, M.P.; Gonchar, O.I.; Trocikowski, T.
2014Неформальна зайнятість як соціально-економічне явищеДідух, А.О.; Кравець, І.М.
Vchnu_ekon_2014_6(1)__57.pdf.jpg2014Процедура публікації результатів наукових досліджень в міжнародних рецензованих журналахБедратюк, Л.П.; Шутяк, Ю.В.; Shutyak, Y.V.; Bedratiuk, L.P.
Vchnu_ekon_2014_6(1)__47.pdf.jpg2014Реформування енергетичної політики країни шляхом впровадження комплексу заходів щодо повного використання ресурсу енергоефективностіГуменюк, О.Б.; Семенюк, Н.В.; Humenyuk, O.В.; Semenyuk, N.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__62.pdf.jpg2014Концептуальний зміст поняття «соціальний капітал»Федоришина, І.В.; Fedoryshyna, I.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__58.pdf.jpg2014Формування методичних підходів до визначення факторів інноваційного розвитку машинобудівних підприємствОлійник, О.С.; Рясних, Є.Г.; Oliynyk, О.S.; Ryasnykh, E.G.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__54.pdf.jpg2014Методологічні особливості оцінки вартості підприємств за сучасного стану ринкового середовищаНовікова, О.С.; Канюка, Н.М.; Novikova, O.S.; Kanyuka, N.M.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__50.pdf.jpg2014Облікові проблеми проведення інвентаризації в сучасних умовахГуменюк, А.Ф.; Цебень, Р.Л.; Gumenuk, A.F.; Tseben, R.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__47.pdf.jpg2014Інноваційний потенціал у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризмуБурий, С.А.; Buryi, S.A.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__43.pdf.jpg2014Роль особистості у забезпеченні мотивації управлінського персоналуСавін, С.Ю.; Скоробагатько, О.В.; Крутій, І.А.; Savin, S.Y.; Skorobagatko, O.V.; Krutiy, I.A.
Vchnu_ekon_2014_6(1)__14-1.pdf.jpg2014Математичне моделювання задач маркетингу в підприємництві на прикладі оптимізаційних моделей випуску продукції, максимального використання наявних ресурсів, прийому працівників на роботуГрипинська, Н.В.; Grypynska, N.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__38.pdf.jpg2014Еволюціонування концепцій бренд-менеджментуГоловащенко, А.В.; Golovashchenko, A.V.
Vchnu_ekon_2014_6(1)__15.pdf.jpg2014Генезис бюджетування витрат на персоналГуцал, О.П.; Gutsal, O.Р.
Vchnu_ekon_2014_6(1)__5.pdf.jpg2014Ідентифікація небезпек, загроз та ризиків діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесуГавловська, Н.І.; Рудніченко, Є.М.; Gavlovska, N.I.; Rudnichenko, E.M.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__33.pdf.jpg2014Психологічні аспекти торговельного обслуговуванняРешміділова, С.Л.; Reshmidilova, S.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__13.pdf.jpg2014Аналітичне дослідження маркетингової діяльності ПРАТ «Деражнянський молочний завод» в розрізі підприємств молочної галузі УкраїниГвоздецька, І.В.; Hvozdetska, I.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__10.pdf.jpg2014Маркетингові аспекти роботи фірми на туристичному ринкуБойко, Р.В.; Васильчук, В.О.; Boyko, R.V.; Vasylchuk, V.O.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__7.pdf.jpg2014Комплекс маркетингу в торговельній діяльності аптечних мережАндрушкевич, З.М.; Andrushkevych, Z.M.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__61.pdf.jpg2014Економічні передумови політики соціального розвитку територіальних громад Вінницької областіФедоришин, В.С.; Fedoryshyn, V.S.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 211

Recent Submissions

Товарознавчі аспекти маркетингу продукції підвищеної якості

Управління ризиками в інноваційній діяльності

Неформальна зайнятість як соціально-економічне явище

Процедура публікації результатів наукових досліджень в міжнародних рецензованих журналах

Реформування енергетичної політики країни шляхом впровадження комплексу заходів щодо повного використання ресурсу енергоефективності

Концептуальний зміст поняття «соціальний капітал»

Формування методичних підходів до визначення факторів інноваційного розвитку машинобудівних підприємств

Методологічні особливості оцінки вартості підприємств за сучасного стану ринкового середовища

Облікові проблеми проведення інвентаризації в сучасних умовах

Інноваційний потенціал у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму

Роль особистості у забезпеченні мотивації управлінського персоналу

Математичне моделювання задач маркетингу в підприємництві на прикладі оптимізаційних моделей випуску продукції, максимального використання наявних ресурсів, прийому працівників на роботу

Еволюціонування концепцій бренд-менеджменту

Генезис бюджетування витрат на персонал

Ідентифікація небезпек, загроз та ризиків діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Психологічні аспекти торговельного обслуговування

Аналітичне дослідження маркетингової діяльності ПРАТ «Деражнянський молочний завод» в розрізі підприємств молочної галузі України

Маркетингові аспекти роботи фірми на туристичному ринку

Комплекс маркетингу в торговельній діяльності аптечних мереж

Економічні передумови політики соціального розвитку територіальних громад Вінницької області