Вісник ХНУ. Економічні науки - 2010 рік : 326 Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 326
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
342-346.pdf.jpg2010Організаційно-економічний механізм фінансування освіти в УкраїніФоркун, І.В.; Крук, А.В.
346-351.pdf.jpg2010Вітчизняний та світовий досвід еволюції оподаткування нерухомого майнаФрадинський, О.А.
351-354.pdf.jpg2010Контроль ефективності реалізації маркетингової концепції управління торговельним підприємствомБобровник, В.М.
355-358.pdf.jpg2010Практична адаптація технології внутрішнього маркетингу до системи управління персоналом промислового об'єктуМайорова, Н.І.
329-335.pdf.jpg2010Макроекономічні тенденції реалізації людського капіталу як чинника створення ВВП в національній економіціЛюбохинець, Л.С.
307-313.pdf.jpg2010Фінансові аспекти розвитку малого підприємництва в Хмельницькому регіоні за умов сучасностіКвасницька, Р.С.; Долобанько, В.В.
294-296.pdf.jpg2010Методи фінансування трансферу технологій на підприємствахІжевський, П.Г.
287-290.pdf.jpg2010Теоретичні аспекти інвестиційного потенціалу підприємства в УкраїніДорош, Ю.В.; Гулько, Л.Г.
274-276.pdf.jpg2010Сучасний стан та тенденції розвитку експортного потенціалу УкраїниГончар, О.І.; Кушнір, Ю.А.
252-254.pdf.jpg2010Економічні наслідки зовнішньої заборгованості для УкраїниБілюк, О.Ю.; Нікулін, В.В.; Танасієнко, Н.П.
248-252.pdf.jpg2010Еволюція структурних зрушень на світових фінансових ринках як чинника стабілізації кризових явищ в глобалізованій економіціБабич, Л.М.
237-240.pdf.jpg2010Теоретичні основи визначення поняття «контролінг» та його значення в страховому бізнесіАлексейчук, С.О.; Михайловская, І.М.
211-214.pdf.jpg2010Ключові моменти світового та вітчизняного розвитку ринку інноваційБакай, В.Й.; Жук, Є.О.
204-206.pdf.jpg2010Теоретичні засади ефективності застосування комерційної логістикиФесенко, Т.С.; Назаренко, Н.О.
177-184.pdf.jpg2010Дослідження ринку страхових послуг в УкраїніЯкимчук, Н.Ю.; Карпенко, В.Л.
173-177.pdf.jpg2010Страхова діяльність як об'єкт дослідження маркетингуЗабурмеха, Є.М.
120-125.pdf.jpg2010Законодавче регулювання маркетингової діяльності підприємств легкої промисловостіПетрицька, О.С.
102-104.pdf.jpg2010Моделювання залежності прибутку підприємства від витрат на рекламу методами теорії катастрофМанталюк, О.В.
075-078.pdf.jpg2010Ціна на вітчизняні продовольчі вироби як прояв практичною втілення маркетингової політики на макрорівніДуманська, К.С.
095-098.pdf.jpg2010Конкурентоспроможність ринкової позиції підприємстваЛопатовська, О.В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 326

Recent Submissions

Організаційно-економічний механізм фінансування освіти в Україні

Вітчизняний та світовий досвід еволюції оподаткування нерухомого майна

Контроль ефективності реалізації маркетингової концепції управління торговельним підприємством

Практична адаптація технології внутрішнього маркетингу до системи управління персоналом промислового об'єкту

Макроекономічні тенденції реалізації людського капіталу як чинника створення ВВП в національній економіці

Фінансові аспекти розвитку малого підприємництва в Хмельницькому регіоні за умов сучасності

Методи фінансування трансферу технологій на підприємствах

Теоретичні аспекти інвестиційного потенціалу підприємства в Україні

Сучасний стан та тенденції розвитку експортного потенціалу України

Економічні наслідки зовнішньої заборгованості для України

Еволюція структурних зрушень на світових фінансових ринках як чинника стабілізації кризових явищ в глобалізованій економіці

Теоретичні основи визначення поняття «контролінг» та його значення в страховому бізнесі

Ключові моменти світового та вітчизняного розвитку ринку інновацій

Теоретичні засади ефективності застосування комерційної логістики

Дослідження ринку страхових послуг в Україні

Страхова діяльність як об'єкт дослідження маркетингу

Законодавче регулювання маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості

Моделювання залежності прибутку підприємства від витрат на рекламу методами теорії катастроф

Ціна на вітчизняні продовольчі вироби як прояв практичною втілення маркетингової політики на макрорівні

Конкурентоспроможність ринкової позиції підприємства