Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1168
Назва: Вплив корпоративної культури на розвиток підприємства
Інші назви: Corporate culture influence on the development of enterprise
Автори: Харун, О.А.
Kharun, O.A.
Бойчук, Л.М.
Boychuk, L.M.
Ключові слова: корпоративна культура;персонал;підприємство;corporate culture;staff;company
Дата публікації: 2013
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Харун, О. А. Вплив корпоративної культури на розвиток підприємства [Текст] / О. А. Харун, Л. М. Бойчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 4, т. 2. – С. 123-126.
Короткий огляд (реферат): У статті виділено три рівні корпоративної культури, чотири групи важелів та ряд важливих функцій, які виконує корпоративна культура. Розглянуто особливості національних корпоративних культур різних країн світу. Запропоновано основні етапи формування корпоративної культури підприємства.
The paper identified three levels of corporate culture, four groups of instruments and a number of important functions performed by the corporate culture. Peculiarities of national corporate cultures around the world. The basic stages of the corporate culture of the company
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1168
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки - 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КHARUN.pdf783,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.