Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1153
Назва: Аналіз й перспективи розвитку сучасних методів соціального управління торговельними підприємствами
Інші назви: Analysis and prospects of development of modern methods of social management point-of-sale enterprises
Автори: Решміділова, С.Л.
Reshmidilova, S.L.
Ключові слова: торговельне підприємство;соціальне управління;персонал;метод;розвиток;point-of-sale enterprise;social management;personnel;method;development
Дата публікації: 2013
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Решміділова, С. Л. Аналіз й перспективи розвитку сучасних методів соціального управління торговельними підприємствами [Текст] / С. Л. Решміділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4, т. 1. - С. 26-32.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтована роль методів соціального управління в розвитку торговельних підприємств. Запропонована класифікація методів соціального управління, які склались в сучасній економічній літературі. Обґрунтовано умови застосування виділених методів соціального управління торговельними підприємствами в сучасних умовах економічного розвитку.
In the article the grounded role of methods of social management is in development of pointofsale enterprises. Offered classification of methods of social management, which was folded in modern economic literature. Grounded terms of application of the selected methods of social management by pointofsale enterprises in the modern terms of economic development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/1153
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RESHMIDILOVA.pdf1,23 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.