Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/11403

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Інноваційний розвиток дистанційного банківського обслуговування за матеріалами АТ Альфабанк»
Authors: Дячук, Дмитро Ігорович
Keywords: 072 Фінанси, банківська справа та страхування;банк;банківські інновації;інноваційна діяльність;дистанційне банківське обслуговування;методика розрахунку ефективності інноваційної діяльності
Issue Date: 2021
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Дячук Д. І. Інноваційний розвиток дистанційного банківського обслуговування за матеріалами АТ Альфабанк» : дипломна робота магістра : 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Д. І. Дячук ; Хмельниц. нац. ун-т. – Хмельницький, 2021. – 76 с.
Abstract: Впровадження системи дистанційногообслуговування значно впливає на банківських процес. Населення все більше приваблюють можливості, які надає даний тип обслуговування. За їх допомогою, клієнт банку може отримати якісний рівень банківських послуг в будь-якому місці та в будь-який час, а ба нки мають змогу оптимізувати витрати та отримувати додаткові доходи. Забезпечення високого рівня проведення дистанційних банківських операцій неможливе без проведення банківськими установами ефективної інноваційної діяльності, адже саме численні нововведення, які виступають її кінцевим результатом, вдосконалюють систему дистанційного банкінгу. Впровадження мобільних додатків для Інтернет-банкінгу, розширення їх функціоналу, встановлення інфраструктури для банківського самообслуговування – це все забезпечується за допомогою банківських інновацій.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/11403
Content type: Магістерські роботи
Appears in Collections:ФЕУ/(М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДР_(Дячук_Д.I,_ФБСм-20-1).pdf1,9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.