Browsing by Author Пасічник, Олександр

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 31  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
!Pasichnyk_Kraeved_in_FL.pdf.jpg2017Відображення краєзнавчого компонента в змісті навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах (70-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)Пасічник, Олександр; Pasichnyk, O.
!Pasichnyk_Diff_FL_Education_Experience.pdf.jpg2013Вітчизняний досвід організації профільного диференціювання змісту шкільної іншомовної освітиПасічник, Олександр
!Pasichnyk_Aksiology_2019.pdf.jpg2019Дидактичне обґрунтування емоційно-ціннісного компонента змісту навчання іноземних мовПасічник, Олександр; Пасічник, Олена; Pasichnyk, Oleksandr; Pasichnyk, Olena
!Pasichnyk_Kraeved_Material.pdf.jpg2018Дидактичне обґрунтування краєзнавчого компонента змісту навчання іноземних мов у початковій школіПасічник, Олександр; Пасечник, Александр; Pasichnyk, Oleksandr
Illustration.pdf.jpg2009Дидактичні засади використання ілюстративного матеріалу в змісті вітчизняних шкільних підручників з іноземних мовПасічник, Олександр
Pasichnyk_Elektiv_PM_N4_2014.pdf.jpg2014-12Дидактичні та методичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземної мови для старшої профільної школи як засобу забезпечення варіативного компонента іншомовної освітиПасічник, Олександр; Pasichnyk, O.S.
!Pasichnyk_Texts_in_Elective.pdf.jpg2015Добір та організація текстового матеріалу в змісті елективного курсу "Англійська мова для ділового спілкування"Пасічник, Олександр; Pasichnyk, Oleksandr
!Pasichnyk_Preemstvennost.pdf.jpg2013-11Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі «старша школа – ВНЗ» : зацікавлений погляд на проблемуПасічник, Олександр; Редько, Валерій
!Proforientation_School.pdf.jpg2014Забезпечення профорієнтаційного компонента змісту навчання іноземних мов у старшій профільній школіПасічник, Олександр
!Article_Dialog_of_Cultures.pdf.jpg2012Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мовПасічник, Олександр; Редько, Валерій
Pasichnyk_Dialog_of_Cultures.pdf.jpg2018-02Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у формі «діалогу культур»Пасічник, Олександр; Пасічник, Олена; Pasichnyk, O.; Pasichnyk, O.
!Pasichnyk_Content_FL.pdf.jpg2018Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти – сучасна інтерпретаціяПасічник, Олександр
!Pasichnyk_Family_PSP_2016.pdf.jpg2016Конструювання образу сім’ї у змісті підручників з іноземних мовПасічник, Олександр; Pasichnyk, Oleksandr
!Pasichnyk_Assessment_Self-Assessment.pdf.jpg2009Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мовПасічник, Олександр; Pasichnyk, Oleksandr
!Pasichnyk_Concept_Business_Elective.pdf.jpg2015Концептуальні засади конструювання змісту елективного курсу "Англійська мова для ділового спілкування"Пасічник, Олександр; Pasichnyk, Oleksandr
English_for_IT.pdf.jpg2015Концептуальні засади конструювання зміту навчального посібника з англійської мови для професійного спілкування у галузі інформаційних технологійПасічник, Олександр; Пасічник, Олена
Monograph_Mukachevo.pdf.jpg2018Лінгводидактичні засади навчання іноземних мов у закладах вищої педагогічної та загальної середньої освітиРедько, Валерій Григорович; Полонська, Тамара Костянтинівна; Пасічник, Олександр; Пасічник, Олександр Сергійович; Басай, Надія Пилипівна; Сідун, Мар'яна Михайлівна; Теличко, Наталія Вікторівна
!Pasichnyk_Monitoring_Ridna_Shkola_2014_N11.pdf.jpg2014-11Моніторинг якості навчальних досягнень учнів – 2013 : проблеми та викликиПасічник, Олександр; Редько, Валерій; Pasichnyk, Oleksandr; Redko, Valeriy
Pasichnyk_Mediation_PSP_22.pdf.jpg2019Міжкультурна медіація – переосмислення місця і ролі рідної мови у навчанні іноземних мовПасічник, Олександр; Песечник, Александр; Pasicynyk, Oleksandr
!Pasichnyk_Primary_PSP_N18_2017.pdf.jpg2017Навчання іноземних мов у початковій школі: зарубіжний та вітчизняний досвідПасічник, Олександр; Pasichnyk, O.