Browsing by Author Орлов, О.О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
4.pdf.jpg2017Два напрями ціноутворення на нову продукціюОрлов, О.О.; Рясних, Є.Г.; Orlov, O.; Rysnykh, E.
1.pdf.jpg2019Зміна парадигми управління витратами, прибутком та цінами на машинобудівних підприємствахОрлов, О.О.; Рясних, Є.Г.; Orlov, O.; Ryasnykh, Y.
3.pdf.jpg2019Маркетингові дослідження конкурентної позиції підприємств торгівліГавенко, М.С.; Орлов, О.О.; Havenko, M.; Orlov, O.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__11.pdf.jpg2014Організація маркетингової діяльності як об'єктивна необхідність підвищення ефективності підприємств агропромислового комплексу в ринкових умовахОрлов, О.О.; Борисова, В.О.; Orlov, O.O.; Borysova, V.O.
1.pdf.jpg2018Проблеми кількісного виміру економічних процесівОрлов, О.О.; Orlov, O.
2.2_4.pdf.jpg2011Системний підхід до оцінки інноваційної діяльності підприємстваОрлов, О.О.; Помірча, О.М.
BORISOVA.pdf.jpg2013Трансформація власності в реформованих аграрних формуваннях та її правове забезпеченняБорисова, В.О.; Орлов, О.О.; Borisova, V.A.; Orlov, O.A.
202-204.pdf.jpg2010Умови інноваційного розвитку вітчизняних промислових підприємствОрлов, О.О.; Помірча, О.М.
1.pdf.jpg2017Цільове планування цін, витрат і прибутку за умов багатопродуктового виробництваОрлов, О.О.; Рясних, Є.Г.; Orlov, O.O.; Reasnykh, E.G.
142-146.pdf.jpg2010Інноваційні процеси як складова формування інноваційної моделі економікиОрлов, О.О.; Декалюк, О.В.; Декалюк, С.В.